مظاهری:مدال برایم ارزشمندتر از پول است/ازمبارزات انتخابی هراسی ندارم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مظاهری:مدال برایم ارزشمندتر از پول است/ازمبارزات انتخابی هراسی ندارم

تهران - بوکسورالمپیکی ایران با اشاره به اینکه دانشگاه و برخی کارهای شخصی باعث غیبتش دراردوهای نخست تیم ملی شد،گفت:هم اکنون با آمادگی کامل در تمرینات حضوردارم وازمبارزات انتخابی نیزهراسی ندارم.

 
ˈعلی مظاهریˈ روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد:پس ازحضور در بازی های المپیک لندن و اتفاقاتی که برایم رخ داد نیاز به کمی استراحت داشتم. البته دراین مدت در شهرستان تمرین می کردم و ازابتدای مرحله سوم اردوها همراه با تیم تمرین کردم.

وی ادامه داد: برای حضور در قهرمانی کشور نیز مشکلی نداشتم اما شرایط به گونه ای شد تا روی رینگ نروم.

قهرمان بوکس آسیا درپاسخ به اینکه آیا ازحضور در دیدارهای انتخابی ناراحت نمی شود، عنوان کرد: پیش ازاین نیز بارها در انتخابی شرکت کرده و هراسی ازآن ندارم. نمی خواهم حرف و حدیثی باقی بماند و هرتصمیمی که کادر فنی اتخاذ کند با احترام تمام آنرا می پذیرم.

مظاهری درپاسخ به دلیل حضور مجددش در تیم ملی گفت: بوکس یک مدال جهانی یا المپیک به من بدهکار است و پس از اینکه به این افتخار رسیدم از ورزش قهرمانی کنار می روم. هم اکنون انگیزه و روحیه بالایی داریم و ناراحتی های گذشته را فراموش کرده ام.

بوکسور المپیکی ایران خاطرنشان کرد: باید مدال جهانی بگیرم تا نگاه مسوولان ورزش به بوکس تغییر کرده و بودجه و امکانات آنرا تغییر دهند.

وی درپاسخ به این سوال که از بین مربی خارجی و داخلی کدامیک برای تیم ملی ایران مناسب تر است گفت: ورزشکاران با مربیان ایرانی راحت هستند. بارها مربیان خارجی با دستمزدهای سنگین آمده و هیچ حرکت مفیدی نداشته اند.

وی ادامه داد: با مربی ایرانی در بازیهای آسیایی دوحه به 4 مدال رسیده و جوازحضور در المپیک را کسب کرده و در جوانان نیز نتایج خوبی گرفتیم.

مظاهری درخصوص حضورش در تمرینات تیم جوانان گفت:سرمربی جوانان از فدراسیون خواست به دلیل عدم اعزام به مسابقه ها و اردوهای بین المللی شرایط حضور چند بوکسور بزرگسالان را در تمرینات جوانان فراهم کند و اگر موافقت شود به کمک تیم جوانان خواهم رفت.

وی در مورد عدم حضورش در لیگ نیمه حرفه ای جهان گفت: هدفم حضوری موفق در مسابقات جهانی و سپس بازی های آسیایی اینچئون است و اگر به لیگ حرفه ای می رفتم باید وزن خود را افزایش داده و با مشکل روبرو می شدم. برای من مدال مهمتر از پول است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 13140478
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7